Thursday 29 March 2012

Bunge Cinta..

Assalamualaikum..
first step:mecantas segala semak
                              lalang2 y ade kt blog nih
                            Second step:meniup n mbersihkan segala debu2 y
sedang subur mekar di 
papan kekunci laptop ku ini(skema molep ayat )haha..
n da last step:ape lg update la yunk 0ii haha..

okay mmg dah lme giler xupdate.
bb nye aku busy n tade mod nk update
berikutan dgn keadaan skeliling y agk
membosankan aku huh!!
jgn nk bebel pnjg2..
mulekan cerita dengn "bismillahirohmanirrohim"

tu tjuk entry aku tuk kli nie,bkn tjuk lagu okay hakhak..
aku nk cte la..mngu lpas2 dah bpe kli lps daa...
aku balik cuti mid sem..
n y menyuburkan buih2 cinte lam diri aku ni
bbnye huby aku dtg amek hekhek..ngt an xsudi nk amek aku nie..
alhamdullilah  die sudi,n boleh tlg bwk brg aku y belambak tur,,
hehe sukenye aku..
so kjenye merayap jela kami berdua 
di sekitar negeri kelantan ni
dgn merempit,,n aku la tukang bwk mto..
alasannye bb huby aku penat!
okay takpe,y pntg die ade hehe.
layann laa..pic aku nie..
ni mase lam trainn..sejukk!!

Aikk ni kt mana pulak??
haa jgn nk plik..ni mse otw hntr aku lek klntn smle..
fmliy aku anta..tengs,ayoh ,mok ,along,adik n huby..
mmuahh korang ketat2..
ni mase singgah kat lubuk yu tuk mndi
bb pns angt kn..sejukk gilerrr!!
ni pulak mse ayh aku
singgah umah czen die kt klntn..
kebetulan dpn rumah tu de sawah padi
kami ni y sememangnye jakun haha..
g lah mnyenep..jmpe pantai,air terjun ngn sawah padi
mmg aku pantng
PANTANG JUMPE-__- Hahaha..
haa si kecik bec0k dah keluar..
haha..pic along aku xleh upload..ats sbb2 tertntu hihi..
haa tu jelah aku nk cter lam entry kli nie..
insyaallah pnjg umur aku update citer len pulak ahaksss..
thats all frm today hehe..
mo0d:ZZzZZzzZzzzzZZzZzZ...
*kdg2 perlu mulakan hidup y baru,cipta kenangn baru..

No comments:

Post a Comment