Thursday 23 February 2012

What happen today?



Assalamualaikum..
hai readers,jumpe lg kite..

ok aku nak story sal ape aku buat harinie.
hari ni ader majlis perarakan Maulidur Rasul
xp tak buat kt kolej aku,buat kt
kptm lembah sireh(budak nursing)
gabung ngn dorang lha..

Mlm sblm pergi aku agk mls..jujur k
xp dsbbkn aku nak jmpe mbe kls aku mse 
skolah dulu n aku  nak tgk tmpt dorang
aku pon g lha..bb tmpt
dorang baru lg..so tu lah citenye..
aku pon pergi la..
mbe aku sume ader
adik je tade..terase sunyi hehe..

tapi kan aku hepy taw..dpt mkn
aku mmg senonoh perangai haha..
kiteowg just duduk n dgr je ceramah
jujur lagi,aku xdgr pon
aku borak kt blkng
bb da jmpe mber lme kn,
xbermksud mber lme aku tnggl
aku still ngt dorang ag cewahh kau,,
haha..k la aku taw..
korang bkn suke sngt bce pnjg2 kn..nah la 
tgk pic nie..
aku n mia..lam kenderaan kami yg awesome!!
haha..xperli oke..jujur nie,muke cover bb sempit gle.
bnyk jujur yela hari mulia kn..
my old frend,nadia hani..
xsgke jumpe di bumi kelantan nie hehe
slain old frend
aku pat new frend..
ngn aku sng je,tegu aku borak ngn aku
automatik dah de lam senarai frend list aku..
hehe,,
time ni aku da penat
perut aku da men alat2 muzik y xsptutnye da..
aku dah selekeh..t last compare pic aku
mse awal pg ngn y ni k..haha..beze tol..
kalau itu xd aku..ni plak wajah2
mber aku y dah lapa..sian korang..:(
ni lak muke jakun..haha.
fis time jmpe n mam aiskrim cmnie..
sedapp woo..pehh
edit kat situ aku gune len2 tu la pic tu len ckit
kalernye ok..
alhamdullilah wa syukurilah..
rezeki aku murah hari ni..
bkn 2 je nsik
xp 3 haha..eh silap xp 4
Nasi lemak aku bg budak umah aku.
bb nye aku xleh mkn nsi tu
n bb da bnyk 
aku na kongsi rezeki aku pat tu ngn owg len..
sharing is caring kan?hehe..
tu die muke penat n muke owg lapo..sume ader..
penat tp berbaloi..

n da last pic frm me..
fresh lg nie..
mse baru ciap..kemasnye..
ye oke g bnding ngn pic aku kt ats xd..
da bnyk beze nyer haha..
ok..cukup takat nie..
jup ag na update lg.citer sal aper..tunggu..
muchoss of love..

*Biarlah rasa bahgie ni kekal..



No comments:

Post a Comment