Thursday 23 February 2012

Ape Boleh Buat??

First words,that important
Assalamualaikum..to all readers..
hope sihat2 belake..

Kembali mencoret entry terbaru
dari aku,yayas..
kali ni entry aku,aku na berkongsi la ckit
idea aku tibe2 dtg na cite sal nie
law korang ase leh digunakan
korang leh ikut xp law ase xboleh
tayah ikut oke..hehe

na kate tips,aku xrse tips,
pe pon aku na share..
first aku nak share sal nie..
ehh jup,,
(AMARAN KERAS DARI AKU)
(SILE MUNTAH KALAU PERLU)
*SILA ABAIKAN MODEL YG TAK BERBAYAR TU OKE?*

entry kali ni sesuai tul gegurl k.
kalau korang ader bnyk shawl la kn or pashmina
oke aku tw nme,kdg2 jnis pon aku xtw
bb aku xexpert bab2 nie..
yg korang rse agk pnjg,berat n 
jnis kain tu agak merimaskan
drpd korang xpakai tu
drp dok terperuk cm jeruk
masam kt lam almari tu baik 
korang guna n wt cmnie
aku syorkan untuk2
sape2 y xthan sejuk k.n y sllu nek train
yahh promote pengangkutan utame ku
haha..lam train kn sejuk..so law korang xbwk slimut
boleh la gunakan cam nie..
dsmpg pat menutup pape y ptt dtutup lha kn..
ni model tak bebayar aku..
muntah la kalau perlu..hehe..

second,aku nak cite sal nie..
bg y suke make-up
(cm aku nie)
kdg2 kite msti lwt nak g kolej ke,na g date ke kn
kite na cpt ni,tbe2 lak bde ni xde
*berus kening*
haha aku make-up je tw..
nme alat make-up aku pngl suke aty jer..
so tapayah nak susah aty sngt
xkn cacat kening korang bb
kite leh gune bnde nie
tuk gnti
*berus kening*yg suke menyorok tu kan
dengan bnde nie..
Ala jgn la wt2 tkejut..
ye aku taw ni berus maskara
tp jgn la gune berus y maskara nye ade lg
gune y dah bis,berus tu msti da kering..
so korang leh la gunekan cm nie..
fuhh blog ni mmg bnyk pic yer..
harap bersabar..
ha cm model aku buat nie..

third,aku nak story mory ni lak..
korang ni mesti suke mkn
Mister Potato law xclp aku nme die
bb aku xbape mkn bde nih..
so bekas die korang buat ape?
hah?buang!!
omg xbaik membazir haha
(sejak bile aku jd cmnie)
Sbnarnye korang boleh buat tambung
dgn bnde alah nie..
yer aku taw tabung korang sume
msti vok2 gitu kn...
xp aku ta,xmmpu nak beli hehe..
hah lyn la nie..
jgn tetipu dengan reaksi muke itu
muke cm suke sngt mam bde ni kn..
ahahhaa..aku amek pas adik aku mkn lhaa..

fourth,sal nie..
bg sesiape y memerlukan 
sedikit semburan air kat
muke bg yg bermake-up n gunekan air 
untuk bg lempabkn muke
korang boleh gune nie..
kalau modal xcukup
or cm biase.x sempat na beli..
boleh la gunekan botol perfume 
y jnis spray,n then bersihkn dgn sebersihnye
shingga korang da jamin bde tu suci
cewaahhh..!!
n masukkn la air.n then bole gune..
xp aku pon xpnh try ag
aku cume suggest je oke?
ha cmnie botol nyer.
Abaikan budak nie..tgk botol jer..

n da last thing tht i want share is
Plastik
What plastik?plastik surgery?
eii bkn la..plastik la.
plastik Giant,Tesco,Maidin tu..ha tu la..
Mmg aku rase sume org suke
shopping kan.dah semestinye dpt plastik belambak2 kn
skrg ni pun dah buat ade hari
tanpa plastik
tujuan?untuk mengurangkn penggunaan plastik yg bnyk kat bumi kite ni kn.
Xp xgune jugak.bb still jugak mnusie2 ni buang kn.
so xsalah untuk kite mmbntu
untuk mgurangkan kadar pggunaan plastik tu kn.
aku na suggest ni.
aku pon xtaw la npe,xp aku suke simpan plastik
xkire la jnis pape pon
xp kalu korang lipat n susn elok2
believe me,its cn look so nice n beautifull 
like this,ermm i thik it like at shawl..haha..
ni hanye sebahagian je..
ok done..bis da story aku..
sbnarnye..da lame aku na update sal nie
xp yelah,aku cuma nak kongsi,
n aku confident bb aku
taw blog aku xde owg na bce pon..hehe..
k..da sttle sal nie.jup ag aku na update lagikk
tngu taw hehe..
k c u..muahhh..

*lain org lain style,blog ni mmg bnyk pic..sabar yer..

















No comments:

Post a Comment