Thursday 23 February 2012

aku sedih :(

Assalamualaikum
dah tige kli bg salam
jawab taw sayang2 semua haha
oke ni entry last aku tuk mlm nie..dah 3 nie..hehe..
aku sedih sngt..

xtaw la nper..
aku dah cube nak wt y terbaik..
xp aku still gagal..
aku xtaw penerimaan korang terhadap aku cmner
aku dah cube,xp...
aku fedup,aku jd mnyampah.
aku cube smpai kepala aku saket..
xp ni lah hasilnye..
tgk sndiri la blog aku
dah berubah,,aku xsuke lhaa..
wuuuuuuu..
aku nak blog aku y dulu..aku da penat ikut tutorial
xp nth pe y xbetulnye..
slah plak eii..
ni lah hasilnye..belog aku buruk,,
time kasih sudi singgah..huhu..
xde mood da..
aishhh,,
xpela..
penat suda...
jom la tidor..ngntuk la..
dah mule da
tido je kjenye..pastu bgn lmbt..
hehe..
k t aku citer story len lak yer,,
otak ku da ringan bb da citer 3 story mlm ni..yahooo..
k nite,sweet dream n take care u olls..
jumpe lg..
gmbar tu pntg law pn ngh sedihh..
haha..yaya yaya..


*law nak hias blog ni aku cpat putus ase haha..

No comments:

Post a Comment