Monday 17 October 2011

love :)


selamat malam to all my dear.. 
awal cite pon dah kuar gmbar sedebak 
besornye kannn..~LOVE~
Hah tu la tjuk entry aku kli nie..
~LOVE~,bg aku ~Love~ ni 
satu perkataan y unik
~love~=cinta?
@
~love~=Sayang?

bg aku mksud ~LOVE~ nie 
meluas..yela..sbb aku ~LOVE~ bnyk bnde
LOVE~ALLAH
LOVE~MY FAMILY
LOVE~MY DAD
LOVE~MY MOM
LOVE~MY SISTER
LOVE~MY LITTLE SISTER
LOVE~MY AMOR
LOVE~MY FRIENDS
LOVE~MY PETS
LOVE~MY ATTITUDE 
LOVE~MY PERSONAL LIFE
AND I LOVE WHO LOVE ME MORE!!

Aduff omputih lak..tu jer y aku rti
mklum ler xpndai base omputih nie..
xteror pon..law tlis pon wt mlu je..
yela omputih cabuk jer nie..

Aku bukan jnis orang y rti 
nak tnjuk cmne aku sayang someone..
so dgn care ni
ak dpt gmbrkan cmne aku syg 
mereka2 yang pling terhormat dihati aku nie..

always in my heart...

miss so much!
my superhero!

my angel!..
luv u..

my along...
my twin..
~HAVING A SISTER IS LIKE HAVING~
~A BEST FRIEND FOR LIFE~
~LUV U MY SISTER~

Miss u my becok,my kerinting
my kecik,my pndek
and my sweet smile..
lots of ~LOVE~

And my last Love
thats all..
my story about ~LOVE~

*Kalaulah rindu tu leh men pos2 kan..:(


































No comments:

Post a Comment