Wednesday 19 October 2011

Kfc Time

Assalamualaikum...
Entry kali nie aku nak cte sal kfc..
ader kisah dsebalik kami y tibe2
leh g melantak kfc nih..


haaaa nak taw pe cer..
teruskan pembacaan anda oke..?
Peristiwa ni berlaku pas berakhirnye kelas marketing..
aku,mia n adik..kua jer dri kls
trs tekedon2 nk jln lek umah...
tibe2 nampak lak france keke........
ape lg kiteowg ngn muke slmberk badak
xtahu malunye
suruh lah france ni bkk lock kete..
France pon ngn muke agk tepakse bkk la lock nye..
hjat dihati nk soh anta lek umah jer..
hah tu die dri men2 jd tol2..


FRANCE:Awak nak pergi mane(dalam lorat sarawaknyer)
YAYA,IKA,MIA:Jom la g kbmall..jln2..(sambil gelak cm per da)
mood gurauu..
FRANCE:Diam sambil drive kete,tibe die belok kiri.
YAYA,IKA,MIA:Eh france nak g ane nih?kteowg gurau jela..
FRANCE:Eh xpe..g kbmall la jalan2.(tu la ayt nye~eh xpe~)
YAYA,IKA,MIA:Sambil tergelok,tersengih cm kerang busuk pon ader,(pe la grau pon die bwk g betol2 baek sungguh France keke nih..)hekhek..Eh kiteowg xgnggu ko ke?
FRANCE:Eh xpe aku memang suke pegi jln2 sblm lek umah....mmg tu da kje aku
YAYA,IKA,MIA:Owhh cmtu erkk...ok..
(ni mse lam kete)


Dah smpai pon kbmall...dekat jer..hehee..
kami pon meronde2 lah mall tu..
pusing2 tmpt y same jer..kdai yg sllu dorang masuk kdai
y jual lappy bb dorang nk cri
head phone...bese lah tu mmg hobi
da tu nak memekakkan telinge 
yang dah mmg sedie pekak badak nih hahahaha..


YAYA:Eh law ko lapa ko g lah makan..
FRANCE:Eh xpelah kite mkn skli lah
YAYA:Ermmm ko nak blnje kteowg ker?
FRANCE:Ha lah..boleh jer..
(gurau2 jer xsgke blnje betul)
rezeki hari tu hehee


Pas dorang pat brg y dorang nak
kami pon turun la ke tgkt y bwh skali
g cri kfc..
y mnjadi pilihan dihati semua orang pada ketika itu..
biase lah blog aku ni kan mmg bnyk pic
so lyn dulu pic ni oke..hehehe..


nie adalah france keke..
tengs france bb blnje kteowg..
hehehee..
hahhahaa..
2 budak nakal y xtaw mlu cm aku..
sbb nk nek kete ngn france keke huhu...
ape pon boley la ngn korang..
ni lak aku..
ni blog aku so mmg wajib la ader pic
ak y xseberape nk comen ni kan..
alaa biaaa laaa..bloogg akuu kann,,,hehehehee....
hehehe..tu je story sal kfc nie..
aku suda ketandusan idea..
idea ni jer y ak dpt
nak story sal nie
sekiannn...mata suda mengantukk..
katil suda mlambai2
bebe ku da merengek2
minta dipeluk
bantai bucuxku sudah menjerit mencari aku..
selimutt aku?owhh mlm ni tdo xde slimut bb 
slimut aku kat ampai kain..hahahhaaha...
huby?sudah lme mengembare ke
alam imaginasi n fantasinyer....
hahahaha
gudnite kebebeh...
*xsabooo nak balikk..lmbt nye 8.30 mlm..huwaaaaaa......

No comments:

Post a Comment