Saturday 8 October 2011

Eii rasa nakk..



Rasa?
banyak bende yang aku rase..
rase nak tampo org
rasa nak maki orang
rasa nk tembak orang
eiii macam2  la...
xp bile aku pikir lek..wtpe kan ad rasa cmtu..
buang mase aku jer..huh..
sabar tuk beberapa tahun ag jer..

Semak?
yerr mmg ak rase semak ngn kau
semak ngn pagai kau yg cam bngng..
semak ngn care kau lyn org..
semak dgn kepandaian kau..
kepandaian y ade kale nye buat kau nmpk bodh..

Sayang?
sayang kan luaran npk cm bgs sngt la,
dpn orang sume nk cover
mulut kaw baik
xp law blkng
mulut kaw cm pe je kan..
ckp kt org pndai,xp diri sndri?

Hebat?
hebat sangat ker kaw?
setara mana sngt lah hebat kau tu
xbwk mati la..
bb riak kaw tu still ader..

Jeles?
xsngke kaw pon ad perasaan jles kan..
ak ngtkan org cm kaw ni xde prasaan..
alhamdullilah still ad ag upe nye.

Gembira?
kau gembira la slgi boleh gembira
jgn terlalu gembira
bb akn ader msenye nanti kau akn menagis jgk..

Sape aku?
aku orang y makin meluat dengan perangai kau
xp xpe ak wt bodoh jela pas ni..
bb ak mmg xkn angp kau tu pnh wjud pon
okee?

Terase ker?
Ko pnyer psl la..
aku cme tlis per y aku ase..law ko terase
ko la y mam cili ok?


*tidak ade kena mengena dengan yang sudah meninggal dunia oke?aku cuma lah insn biase yg suke mencoret ttng ap y aku ase..aku pun bukan lah manusia y sempurna..ader bengkok nye aku nie..



No comments:

Post a Comment