Thursday 20 October 2011

Emosi..

huh..
entry kali ni ak nk cter sal emosi..
kalau y dah lme knl ak..
korang mmg leh tahu ak ni cmner kan..
aku ni mmg der mslh..bb emosi ak ni
xstbil..lg2 law time ak ngh marah..

marah?
naper aku leh marah..
aku marah bb law ader beruk matnyeh
y suke carik psl n wt taik ngn aku
antrenye..haaaa kaw lah..
ak pling pntg law der owg suke crik mslh
ngn aku..aku pling pntg kalau...

> suke tipu aku..ckp berbelit2 cm tenok xckup urat otak..
> suke wat cter sal aku....
>kuang ajor xbtmpt..
> pemals nk mmpus,xp bjek ko hot jer..

                 aku lak cmner?
*aku ni mulut jaat,bkn mlut je bnyk ag bnde jaat
kt aku nie..
*law mulut kau cm longkang,aku pon leh gak
lbh trk dri tu..
*aku xkan hormat org y xleh nk hrmt aku..
*kple kau krs kple ak pon leh krs gak..
simen ngn konkrt..
*Kaw baik ngn aku aku baik ngn kau..
*kau lmbt ngn aku ,ak lg leh blmbt ngn kau
*kau hrmt ak,ak lg leh hrmt kau..
*kau baran ak lg leh tmjuk baran aku..
*kau nek tgn ak leh bagi kaki kt kau..
*kau buat muke cam babi ak pon leh wt muke cm 
ten00oo00kk ngn kau...

mmg aku taw sume org lam dunie ni 
leh marah..
cume thap kesabarn je y pat atsi sume ni
thap kesabaran ak mmg tipis jer..
sooo law mlmpau sangat tu..
soryy too say lah..jgn sampai aku
mykt kan kau lak..
mmg aku baran..
so0oo00oo...
up 2 u lah...
law ase nk kwn ngn ak kwn jela
law xnk
up 2 u lah..

*bile marah sume pkataan ak kuarkan..
lntk kau lah law berdarah tlinge pon..


No comments:

Post a Comment