Sunday 12 February 2012

Kebaya Time

Assalamualaikum u olls..
Today i don't feel like doing anything..I just wanna update my blog..
Ehh nynyi plak..hehe..versi bruno mars..ahakzzz..
Awal2 da mlalut..baru intro
xmasuk isi kndungn,penutup ag..cewahh..


ok la u olls hari ni aku na story pasal
baju kebaya.kenal x?
mesti knl kan..sape xknl tu xtau la nak ckp ape kn.hehe


Hari ni aku pergi kolej dengan
memakai baju kebaya,sbb nye..
sebab aku tetibe lak nak pakai baju tu.Oke bju tu
mmg dah lme ad,xp aku cuma baru pkai
2,3 kali je.bukan tak berminat
minat sangat2,tapi aku kesiankan baju kurung aku tu..
kng langsung xberusik..ye dokk?hehe
So dengan gedik ala2 RATU KEBARUNGNYER hehe
aku pun menyarungkan lah baju kebaya tersebut ke badan
aku y xberape nak cukup lemak ni kan(stress kurus sngt)
huhu..so aku pun pegi la kolej
laa da tu nak kemane lg kolej la
nak g kndri pun
aku xde ag umah mbe yg buat
kndri kwin kat sini
so aku melaram ke kelas aje lah..ha layan la dlu
org bukan suke sngt bce entry pnjg2 meleret kan
na tgk gmber je..(perasan)haha..
nah amek kaw..
yaya versi kebaye...
haha..
with my friends..
ha tu die pic aku versi kebaya
tittle nak cte sal  kebaya je kan
xp aku na selit ckit sal
baju kurung.
Baju ni aku mula suka2 nak pakai sebab sblum ni
aku cuma pakai baju kebaya je.
aku dah stdy at sini so
baju kebaya aku yg bnyk2 tu
buat perhiasan jela kat dlm almari
at umah aku kat pahang.*cik kus gigit da kot*
huwaaa..jaat laa..tu la tngl lagi at umah..
 okey ni lak pic aku versi baju kurung..
haa cam m.cik jual karipap kn..
candid xmenjadi haha..
N=FOR=Nik Syuraya..hehe..
ahakzz..gedik tol pic nie
promote inai tu sbnrnye..
oke tu jela sedikit sebanyak aku
nak citer sal baju kebaya ni
sape berminat boleh la menempah
ke kedai jhit cari sndri la hahaa..
kuat merepek owner blog ni yer..
harap maklum..tottt..

last pic
fuhh penat membebel
layann!! kita minum dulu!hehe..

*tahun ni rase nak buat kebaye je lg..love la..hehe..









No comments:

Post a Comment