Sunday 13 November 2011

bile tetibe aku leh balik..?

SELAMAT MALAM...
tidurlah sayangku...
ehh jgn tidur lg..
tu lagu faizal tahir lahh..hehe

waw intro kaw...

aku ni nak mle membebel da
kat sini yela da lme xbebel kan..
ehh bia la..blog aku..
cite nye cmnie..
bile tbe2 mak aku tye
aku nak lek x ryer..
of coz la aku jwb
nak kan..
so aku pon dpt duit tiket
so aku pon balik la phg..yahooo00oo...
hepyy yer xterkatee da aku..
haa cmtu la..
hehe..

yess akhirnye aku balik
rayer haji..suke2..

time raye ni aku 
g 2 uma je..uma jiran sblh uma ku
n rumah huby,,hehe..tako00ott nak g..
yela jmpe fmliy dier kan..
akhirnye..aku jmpe gak fmliy die..
ok not bad..mak die baik..
sporting..bb aku beborak ok je..hehe..
ilang da ase tkot tu.
xp nervous tu still la ade..hehe..
haa lyn la pic nie ..





haaa cukup ler tu..

ptg tu along aku 
dtg pnykt mngatal nye..
soh aku make-up kan dier..
make-up jer lbh..tapi xg beraye
ane pon..

haaa layann pic nie..



ok nie kakak aku..
tu la hasil dri tgn aku..
make-up xbrape hehe..
yg pntg bulu mate tu hehe..bkn akk
aku jer..adik ak pon nak jgk
xp ak x make-up kan dier..
bb kcik ag kan..
so bulu mate jela hehe..

ha itu adik aku..pika..

n last pic aku n along..

tu je yang aku nak cter,,
story sal
tetibe aku leh balik rayer..hehe..
chaww lu...

*hope taun depan dapat lagi balik rayer hehe..










No comments:

Post a Comment