Tuesday 5 March 2013

new entry for 2013..

Asslamualaikum..

first words for this year 2013..
hahahahaha..lame gile aku dah xmengupdate belog nih..
n betapa terkojutnye eden..kenape format belog nih dah lain??
apakah yg terjadiii??huwaa skema habis nampak..
okeh,,done,,please start da new story :)

bermula 14.2.2013
aku dah masuk semester akhir..
result aku for sem 5..boleh lahh..
pointer 3 keats xp xdekan la kan..
but alhamdullilah,,hihi..
now sem 6...yieeehuuu..ape kepeliknye bunyik tuh..
ok ok haha..
aku sekarang sedang berpraktikal di woodland resort taman negara pahang..
lebih official lagi aku sekarng dok hulu,dalam hutan lagi..
kulit aku pulak jgn ckp laa...
putih sesangat akibat tak kene matahari huahua..
nak gambo setepek..

perlu ke gambo itu..
eh suke ati lahh..
belog koi nih...im da owner..hehe..
okeyy..nak taw lebih lanjut sal resort aku yg indah ini..(sile jolok anak tekak sendiri yee)
teruskan membace..:)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
NEW ENTRY
NOT NOW...:)


No comments:

Post a Comment